Fy för is!

Jag är trött på isen!
Trots broddar på fötterna får man inte riktigt fäste.
Spänner varenda muskel i kroppen, helt slut efter att gått 8km två dagar i rad.

Imorn hoppas jag på att föret är ok för då blir det skidor istället för halka-runt-på-isen.


Igår fick hundarna en riktig genomkörare, kloklippning, tassvård och massage.
Hundarna har fått sprickor i tassarna av all salt.
Smörjer som en tok.
Glöm inte att hålla tät koll på era hundars fossingar, det behövs!

Här kommer en bild på Emmaslemma...
tro mig hon är riktigt slemmig just nu i höglöpet!



Kommentarer
Postat av: Glimz

Emmaslemma är världsa fin!

Sv; Jag tror jag kommer att klara mig från extrauppgifter, bara tror =)

2011-02-10 @ 21:23:52
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Glimz

Fina rara lilla Emma, hon har verkligen det där lilla extra =) SötLök är vad hon är =D

2011-02-10 @ 22:53:46
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0