blandad läsning

Foto från promenaden i tisdags...

Fyrspann av varierande sort och modell ;)
Den galna labben i bild är syrrans Juni som växt till sig, i över 1km försökte hon galoppera sig fram med stark 4hjulsdrift, jisses vilket draghundsämne! Jag vet ju vad hon kommer få göra nästa år när hon är vuxen =)


Spana in spacade solglajjor, 29kr på Rusta...dem har varit med om mycket!

Blev 5km Ursvik igår.
Gick bättre än på länge faktiskt.
Körde dubbelspann Neo-Hilda (utan nacklina)
ca 4km galopp och 1trav ungefär, väldigt kuperad.
Glömde att ta tid.

Har fått klatecken att jag får låna Hagbard, Hildas bror.
Åter igen är kennel Cäbýs sponsor.
Han kommer nästa helg, jisses 4 hundar, hur blev det så här ;)
Det ska bli kul i alla fall, har mina förhoppningar att bror skall kunna ge sin syster nytt mod och inspiration.

I fredags hade vovvarna fredagsmys...

Tyvärr har det resulterat i mycket dålig mage på Hilda så jag har fått sova 4½h, sedan har hon väckt mig
för toabesök. Tur att man har tant Sandras husmorsknep...morotspure i maten.

Kommentarer
Postat av: KAT

Vilken härlig friluftsfamij.....:=)



Ha det så skönt i skogen



Kram

2011-02-27 @ 12:43:58
URL: http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se
Postat av: Annica

Oj 4.. tror kanske du fått draghundssjukan... snart har du 5 eller 6 eller 7 för att börja köra släde..=) Hoppas allt är bra med dig, själv har jag börjat bli förkyld

2011-02-28 @ 07:42:25
URL: http://kymcanis.n.nu
Postat av: Lindha

Wow en ny vovve i flocken, häftigt :=)

Snön kan vi gärna ha kvar i ett tag, men den stränga kylan är man liiite trött på.... Nu kan jag förstå varför du vill ha snön kvar iaf!

2011-02-28 @ 09:05:22
URL: http://vildarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0