kurs

Stelfrusen men lycklig efter en härlig dag på jaktkurs.
Jisses va jag lärt mig mycket!
Har fått lite mer klarhet i hur slutresultatet ska se ut och hur jag ska nå dit.
Lika många frågor som innan har jag givitvis...men nya.

Fotat en del gjorde jag under dagen på dem duktiga förarna med sina cocker/springer här är ett axplock...


Erdo för arbete


Pyssla har full fokus på matte


Maxi blir ompysslad mellan passen av matte


Lakrits tycker livet är bra härligt med kaninskinn i munnen



Halvstorebror till Emma


Tydlighet är viktigt för att hunden ska känna sig trygg med vad den har för arbetsuppgift


Samarbetet är också viktigt och att hunden passerar taight


Kursledare med hund letar rapphöns


Full fart och öronen står rätt upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0