genrep

Fick hjälp att köra skyddet tävlingsmässigt.
Kändes bra, mycket finns givitvis att slipa på men som det ser ut nu så räcker det absolut till ett uppflytt vilket är det viktigaste. Sedan är det många detaljer att fixa till inför eliten, men ett steg i taget.

Det jag ska tänka på är att vara ännu snabbare med fotkomando på överfallen i tranporterna.
Samtidigt som jag säger fotkomandot flytter jag mig ett steg åt höger och kan direkt vika av eftersom momentet är slut.
På modprovet får jag säga "stå stilla" direkt hunden påbörjat angrepp men jag får inte avhämta hunden förns tävl.ledarens komando. Jag kan komendera figge att släppa käppen istället för att gå fram och avväpna.
Jag ska inte göra för mycket vänsterpiruetter då Neo blir frustrerad och låter.

Hemläxa för matte:  läsa genom reglerna ett par gånger.

Kommentarer
Postat av: Michelle

va kul att du ska tävla snart! Lycka till!

2010-09-19 @ 01:36:40
URL: http://litentengil.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0