SPA

Hemma hos mor på spa i helgen, oj va härligt!
Började dagen med Yoga 50minuter för att sedan åka in en sväng till stan och promenera med mor och Neo då skogen var omöjlig att gå i slasket. Vi gick längs hamnen, förbi kyrkogården, upp vid vårdcentralen för att sedan vända tillbaka ner mot torget och hamnen, tog ca 1h. Stannade till på torget då mor skulle handla. Passade på att träna lite fjärrdirrigering och fotgående, gick superbra faktiskt!

Väl tillbaka var massören på plats.
Var bland dem första att få min ansiktsbehandling vid 12:30, det var superskönt och släppte mycket av mina spänningar i käken.
Efter detta blev det jätte god lunch som moster Kerstin hade gjort i ordning; Baconinlindad kycklingfilé med bonjourost i.
Sedan var det dags för min andra behandling vilket var massage av rygg och axlar.
Jag var väldigt spänd i ryggen, troligtvis pga intensiv träning på sista tiden.
Det var skönt på ett plågsamt sätt då jag bad att få behandlingsmassage istället för relax.
Eftermiddagen fortlöpte med fotbad, inpackningar och bastubad.
Tyvärr fick jag lite huvudvärk på kvällen trots att jag hinka vatten som en annan elefant så något vin blev det inte för min del.
Pratade med massören om ryggen och fick rådet att gå en gång i veckan några gånger för att sedan underhålla med 1-2gånger /månad. Bokade genast in en 1h massge på naprapathögskolan kommande fredag =)
Lite bilder blev tagna under kvällen:


Nyttigt skall det vara =)


Nymasserad mormor i fin form!


Moster får ansiktsbehandling


Tända ljus i massor, mysfaktor 100!


Kusin Ellen


Vad är väl bättre spa än att avsluta kvällen med att få mysa med sin 4bente följeslagare på en fårfäll

Tack mor för ett ljuvligt spa och tack mina underbara släktingar för en trevlig dag, ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: okänd

Helt sjukt madde. Jag drömde om dig. Mycket varm och fin dröm som jag inte kommer att våga dela med dig eller någon annan. Du är en kanon-tjej!!!!!

2010-03-22 @ 02:48:43
Postat av: Madde

En sådan skrivelse ger mening först när avsändaren ger sig till känna...

2010-03-23 @ 00:11:03
URL: http://maddebeaneo.blogg.se/
Postat av: Glimz

Waaaaooo vilken lyx!

2010-03-23 @ 21:50:31
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0