skydds

Mötte Michelle och Tengil då jag var i Kista och körde lite skydds med Neo.
Hon var snäll och fotograferade lite...














Det blev fokus på att backa ut och inta fast bevakningsposition-lite seg på att backa men börjar fatta att han ska lägga sig.
Släppanden-inga problem, förstår inte va jag gnäller över.
Få trygghet när han sitter i bett.
Transporter-Går inte att få en Neo som och laddar, han håller inte ihop när man blir tvungen att korrigera honom. Bara att köra trygghet i position. Vill ha honom längre bak för att få marginal.
Anslutningar-Funkar bara bättre och bättre, tror det kan bli riktigt propert.
Körde ett modprov där figge backar, gick jätte bra, där måste han ta i lite.





Kommentarer
Postat av: Lina

Vad söt du är! Tack så jättemycket. :)

Jag ska skicka ett mms när hon är ute så du får se miraklet.. Super-jätte-kram!

2010-06-22 @ 19:19:32
URL: http://minimum.webblogg.se/
Postat av: Lina

PS. I inlägget nedanför mag-bilderna har jag klistrat in ultraljudsbilden som vi tog veckan innan. Om du inte ser vad den föreställer kan jag beskriva för dig.. :)

2010-06-22 @ 19:26:20
URL: http://minimum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0