Vår nästa stadsminister?

Var hemma igår hos min kusin Fredrik, hans tjej Alexandra och deras 5½v gamla Adam.
Sicken bedårande liten bebis, nästan lika söt som en hundvalp ;)

Liten Adam


Stolt far



--------------------------------------------------------------------------------
Då jag var på väg hem råkade jag ut för en bilolycka.
Vållande körde mot rött, jag svängde ut i korsningen och körde in i passagerarsidan på den vållandes bil.
Jag och motparten mår båda bra, inga personskador som tur är.
Min Houdini därimot måste in till plåtdoktorn en sväng för ombesörjning, fått tid i nästa vecka.

Var på hundträningen idag.
Körde lite bitjacka, han är lite het i den så man måste påminna med ett lugnt "stilla" att släppa, annars fungerade det bra. Blev även lite dubbelrenings träning med boll och även tre gånger med figge, håller just nu på att lära
in ett komando. Dum som jag var avslöjade jag mitt dk för en domare så nu måste jag komma på något nytt och bra, förslag?

I natt är det jobb igen så nu ska jag och makrillen vila en stund.

Kommentarer
Postat av: Josse och Buster

Ojoj, lät inget kul med kollision!! Du måste skaffa facebook nu :) Har fått några bilder på Buster som valp, sååå söööt! Ska lägga de på bloggen med men hallåå FACEBOOK anropar MADOLINOOOOO! Kram

2010-01-18 @ 16:50:18
URL: http://yennaochbuster.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Usch så obehagligt att krocka!! Tur att du mår bra och inte blev fysiskt skadad!

Kram

Malin och dom 4benta

2010-01-19 @ 02:10:40
URL: http://www.rottisivar.com
Postat av: Alexandra

Jag måste säga att du är enormt duktig på att ta bilder, jag har aldrig sett en sån bra och avslappnad bild på Fredrik!! Så som jag försökt fota den mannen, utan att lyckas speciellt bra :) Skulle gärna ta orginalet och förstora upp.

Skönt att krocken inte orsakade några skador på er, men tråkigt med bilen såklart!



Alexandra och Adam

2010-01-19 @ 14:17:38
URL: http://gidja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0