Madde o Neos hundpensionat

Räknade ut att jag förra året var hundvakt 1/4 del av året, det är 2160 timmar sammalagt.
1785 är arbetstimmar man arbetar på ett heltidsarbete.
Med andra ord så var jag dubbelarbetande förra året.
Det var 3 olika hundar som huserat hos oss, Vicky, Ricki, Sixten.
Detta år är jag redan uppe i 768 timmars hundpassning vilket innebär förutom dem 326 timmar jag
arbetat nu i januari och februari så har jag gjort 384 timmar i månaden och februari är inte slut ännu.

Frågor har kommit från många håll om hundpassning och från och med mars kommer jag ta en symbolisk summa på 100kr/påbörjat dygn vilket är en liten del av det hundpensionat kostar. Dock har jag vissa förbehåll:
*Hunden måste vara rumsren
*Hunden ska kunna gå hyfsat i koppel
*Måste fungera med min egen hund vilka de flesta gör då han är kastrerad och ingen bråkstake
*Inga speciella träningsresultat kan förväntas dock får hunden bibehållen vardagslydnad samt mycket stimulans och promenader, önskemål på aktivitet beaktas dock.
*Foton jag tar på hunden får användas av hundägaren men ej i något vinstsyfte
*jag står inte för skador på hunden om det inte är uppenbart att det uppkommit pga min oaktsamhet, då står jag för den del inte försäkring täcker.
*Hunden måste vara försäkrad.
Detta kommer inte bedrivas som något företag utan endast som en hobbyverksamhet på sådant sätt att det inte inkräktar på mitt arbete.
Välkommen med frågor =)

Här är nuvarande hund som bor några nätter hos oss:


 


Kommentarer
Postat av: Glimz

Du är en klok kvinna!!

2010-02-26 @ 23:04:58
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Anders

Haha söt ozzy:-) Tjänster o gentjänster vännen

2010-02-27 @ 09:35:30
Postat av: erica

jag bokar direkt 30 dygn :D hihi

2010-02-27 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0