Söndagspromenad

En riktig härlig söndag i Strängnäs med solsken och glittrande snö fick till och med far att lockas med på promenad. Här nedan är valpen Arrak på 4½månad från Näckrosens kennel.
Han letar någon aktiv husse/matte som har intresse för utställning och bruks.
Mamman har två kullar sedan tidigare med fria leder på samtliga valpar.
Är han inte söt!!






Lyckliga vovvar =)





Nu är det 5 nätters jobb och slit, tur att man ändå har ett arbete man trivs med!

Slutligen vill jag berätta om en liten makrill som njuter av att krypa ihop i den kattkorg som katten ratar för att den är för liten *asg*....



Kommentarer
Postat av: marie å ayla

gud så söt puppi =)

så du jobbar? me to, ring om du har tid nån gång under natten :)

kramisar

2010-02-15 @ 17:02:00
Postat av: Josse och Buster

Jag tar den ;) Hur sjutton får makrillen plats i den lilla korgen??? Buster kan INTE bli så liten, hahaha.. Kram

2010-02-15 @ 19:32:39
URL: http://yennaochbuster.bloggagratis.se
Postat av: Madde:svar till Josefine

haha, du har nog med Buster annars hade en liten Arrak passat dig fint tror jag, en riktig kjelgris med motor.

2010-02-16 @ 05:52:00
Postat av: Lina

Åh, valpen såg ut att kunna bli en riktig herre. Utstrålning som en klok liten kille. Konstigt om ingen skulle vilja ha den där!



Haha, Neo är ju för go. Allt går med lite vilja och kanske en del knölande. :)

2010-02-16 @ 10:12:35
URL: http://minimum.webblogg.se/
Postat av: Glimz

Skall inte Neo bli pappa någon gång? Jag fullkomligen ääälskar honom!!!

2010-02-16 @ 23:28:49
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Ramona

hello!

sötisen, allt går med lite vilja! : )

har du tagit över schäfern? tänkte på att du pratade om att skaffa ny puppe tidigare. Åker och hämtar en ny skrutt 8/3. ska bli riktigt kul! ha det så fint.

kram

2010-02-17 @ 10:41:29
Postat av: erica

hahaha dom ä ju fööör goa, både din å min ;)

Hojja vad jag saknar Hert'isen nu :D är 27 dygn sedan, ojjj förstå att jag legat på sjukan i 27 DYGN... usch!!!

Du är underbar MADDE som har ett så stort hjärta!!!



Kram en väldigt nöjd hundägare med VÄRLDENS BÄST HUNDVAKT :D:D:D

2010-02-17 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0