lydnad på strängnäs bk

Neo
Fria följ-Inte så laddad idag, nu kunde han gå utan att ljuda =) lite träningar annars fin posistion.
Läggande under gång-Gick bra, han är inte gör snabb men nu var det inte samma tveksamhet som i onsdags.
Inkallningar-fart,ingång. Lite långsam måste köra mycket släta inkallningar framöver. Då han slog i mig i onsdags körde vi lite valpingångar med godishand som hjälp, ingen konst då han var mer sansad.
Vittringsapportering-tränade på nolltollerans på tugg eller omtag, att skilja rätt pinne var inga problem!
Träapportering-Fin fart, andra gången bra gripande. Fick ta in honom en gång då han hade startskall.

Hjert
Fria följ-Fin position med nosen i höjd med låret men ganska långt avstånd i min smak sidleds.
Framförgående-koncentrerade mig på ställandet och att inte gå med nosen i backen, fick till det riktigt fint men det är inte helt befäst.
Läggande-snabba lägganden men slarvar ibland med att sätta i armbågarna helt. Bättre i stadgan =)
Kryp-ett steg i taget, jätte duktig!
Inkallning-tar ett tag att vänja sig vid ipo ingång men han gör det ursnyggt! Gäller bara att en annan ska ha is i magen när han kommer rätt på med full fart ;=)

Körde lite operantinlärning på att hoppa upp med framdel på pilatesboll igår kväll, tog ett tag för Hjert att komma igång men då han är så nyfiken så fann han ganska snart att operantinlärning var rolig när man får testa sig fram. Tog bra på dem, två utslagna resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hopp! Hörrudu! Nästa gång du tänker träna på Strängnäs BK så ringer du mig, ok?! ;)

Borde försöka få till en träningsdate snart, det var så länge sen nu!

Fina bilder du har fotat med nya kameran! :D Jag har allt koll på bloggen även om jag inte alltid kommenterar ;)

Kram

2010-02-16 @ 01:09:15
URL: http://www.rottisivar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0