Änglagård och vila

Hundarna fick vila idag, iaf fysiskt.
Det tog hårt på mig, kliade i kroppen att bara ta det lugnt men vi behövde det.
Det är lite cencur över Emmas träning, men det var jaktträning och hon skötte sig bra, lite lik en grythund;)
Neo fick köra lite balans dels på en balansbräda och dels på en gymboll. Han är verkligen smidig
min lilla mallefjant! Lärde sig balansbrädan direkt, stod med båda framtassarna på och vågade flytta omkring dem så det blev obalans vilket jag belönade. På gymbollen hängde han till slut med alla tassarna i vädret utan att jag höll i bollen.
Hilda fick köra lite apportträning vilket går framåt, hon är klickerklok den bruden!
Hon puttar ganska våldsamt på apporten och det är lättare att montera in den, inte långt kvar till hon börjar bjuda på att öppna munnen känns det som.
Dem har fåt kuta lite fritt omkring på ängen och lekt korta stunder under dagen men inget speciellt ansträngande.
Då vi var på bio var Emma hos syrran och busade med Juni och dem stora hundarna passade på att smälla i sig understa lagret på en Jenny Nyströms chokladask med papper och allt, mumma sa dem!

Till; Änglagård -tredje gången gillt
Jätte bra!
Dem knöt ihop säcken mycket med lämnade ändå utrymme för en fortsättning...vi har redan skapat ett eget manus ;)
Lite tråkigt bara då filmen hakade upp sig på sista scenen så vi missade vinjetten.
Nåja...den får man väl se sen när den kommer ut på dvd.

Kommentarer
Postat av: Lindha

God fortsättning!!

Då ska jag se Änglagård, varit i valet & kvalet om den är värd att se, men om du tyckte den var jättebra då måste den vara bra :)

Hoppas vi ses snart igen i sökskogen!

2010-12-27 @ 08:56:26
URL: http://vildarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0