Igelkotten Ivar

Idag har vi gjort två patrullstigar med en figge på varje.
Både gick jätte bra.
Min systerdotter Sabine på 5år låg figge, hon var jätte duktig!

Blev lite träning på metallapporten, fortfarande tveksamhet men mycket bättre, här är en film...


På eftermiddagen fick Neo ett uppletande på ängen.
En ruta som va 50m djup och 30m bred. 4 saker som var gömda under grästuvor.
Han sprang som en skållad råtta och hämta in samtliga föremål utan problem.
Efter detta kastade jag boll med bollkastaren, ska göra det efter uppletspassen för att öka uthålligheten lite.

Fångade syster på häst idag också..
  



Hittade en fin tussilago att pryda med...


Sabine lärde mig en sång idag som jag fått på hjärnan

I ett land och i en skog och i en liten stuga
bodde internationella igelkotten Ivar
IIIIGOOOIIII

Innehavarn innuti var inte ofta inne
Ivar ville vistas i
vartenda land som finns på I
IIIIGOOOI


+5 verser till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0