skydd

Bevakning i jacka, bra bett, fokus på släppande, figge sa nej, blev mkt bättre.
Då figge skulle styra honom till mitten i bevakningen gick det runt i mallehjärnan och i stället började han gå slalom mellan benen på figgen *asg*
Flykt med skott, jag var skytt, Neo var ca 50m från mig och 20m från figge då jag sköt, bett-vinst.
Gjorde det jätte fint, inga tveksamheter, full bett och full fart.
Testade dubbeln, skicka i halt, tendens till tjuvstarter, målbilden är iaf helt klar trots att det bara var andra gången.
Transport med nosgrimma, han börjar få mkt stadigare position! Får inte glömma att alltid belöna vid vänster lår, ingen annanstans.

Efter detta blev det en långprommis på 2h i Ursvik och duschning blev ett faktum till Neos förtret.

Avslutar med ett citat som likväl hade kunnat komma från mig:
Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Kommentarer
Postat av: Glimz

Underbart citat & gött med en sån fin träning!

C U L8R

2010-04-08 @ 21:47:43
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0