stora framsteg i krypet

Kollegan la ett spår till Neo igår. Det var många olika underlag om vart annat och VÄLDIGT kontaminerat (avledningar, andra dofter). Neo hade det jätte svårt och bytte spår.
Blir ett försök till men då dels lite kortare och dels vänta lite tills det är folktomt.
Makrillen såg lika hemsk ut som för ett år sedan när han spårade, riktig soppatorsk kan man säga.
Upp som en sol, ner som en pannkaka...men i natt ska vi blomstra igen =)

Körde lite kryp med omvänt lockande, tog hjälp av ett koppel runt magen.
OJOJ vilket resultat!!!! Varför har jag inte gjort det tidigare?!
När makrillen förstod att matte försökte dra upp honom med kopplet så kämpade han jätte fint
för att krypa så platt som möjligt. Det märktes att hjärncellerna fick tänka till och han blev inte
osäker eller tryckt av det, snarare tvärtom...hans uppgift blev klarare och svansen gick i ett när jag berömde. Duktig Neo! Fint är det när  man ges möjlighet att träna framför spegel =)

I Tisadags sprang han en budföring helt knäpptyst!!! =)

Slutligen ett trevlig bloggläsartips som jag fått av Dayana...
Litengubbe väl värd att besöka både en och två gånger!!

Kommentarer
Postat av: Glimz

Bra där, du är så järnspikars duktig Madde! Å så vill jag passa på att önska Happy Halloween :D

Kram Kram Nina o Glimma

2009-10-30 @ 23:37:06
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0