Middag

Efter ett poweryogapass som för ovanlighetens skull kändes riktigt tung så jag kände jag mig värd en lyxmåltid!
Med tips och inspiration från min goda vän Igor så blev det såååååååå GOTT!!

Här är receptet på hopkoket:
Spraya Entrecoteskivor med BBQ Glaze smokey, sedan stek i grillpanna.
 Stek scharlottenlöksklyftor, zuchiniskivor, paprikastrimlor och morotsbitar. När grönsakerna fått färg,
häll på lite balsamvinäger, en skvätt rödvin, strö över en gnutta mayzenamjöl och riv i en nypa muskotnöt, avsluta med en halv tesked honung. He allt på en tallrik och ät med god aptit! MUMMA!


Nu är det full fart till jobbet....


Kommentarer
Postat av: Lina

Mmmm.. Om jag inte just svalt sista tuggan av frukosten skulle jag ha snålvatten rinnandes längs kinderna! Kanske även skulle funka på grillen?



Det finns nog ingen större komplimang än att jämföras med en kärring-snusk-bok! Sweet! :)



Kram/norrland

2009-05-27 @ 11:16:31
URL: http://minimum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0