kort uppdatering på tillvaron

Jobb, jobb ochännu mera jobb!
212 timmar denna månad.
Puh! men det kan behövas med tanke på hur urlakat mitt stackars VISA är.

Jag och makrillen har åkt tricken idag till gamla stan och köpt biljetter till
TECHNOSTATE på lördag!!!
Fasiken va kul det ska bli....det pirrar i hela kroppen och jag bara lääääääääääängtar
efter att få stå i strobens blinkande sken igen och bara stampa!
Det var flera år sedan jag var på ett större rajraj inomhus.


Nu måste jag kasta på mig skorna och sticka till jobbet....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er.. .) Fint ni ser ut att ha det hemma. Fiffigt av neo att studsa bokhylla till sängen. :P



kramar

2009-03-25 @ 18:23:58
Postat av: Elin

Ja det var jag nyss..

2009-03-25 @ 18:24:45
URL: http://eloz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0