dagens aktiviteter

Idag blev det en solskenspromenad i Lunda (strängnäs) 2h med det trevliga sällskapet Dayana och Lexus.




fotograf:Dayana

Efter det så plågade jag dem yttligare med ett varsit spår med liggtid på 2h. Neo fick ett ca 400m spår med massor av viltstörningar. Han spårade jätte fint och hittade alla pinnar, ingen turbofart men nogrann och analyserade bra i vinklarna.
Vicky fick ett 200m spår med inslag av berg och krånglig terräng. Hon gick som ett tufftuff lok, skit coolt! Hon hade en så kallad "vifta på svansen markering" på apporterna. Bråkade inte på henne då jag slarvigt nog inte hört mig för hur hennes markering ska se ut. Lexus fick ett svårt spår på ca 200m med en bäck som han var tvungen att korsa och berg,
Trots svårigheterna spårade han galant!

Nu ligger hundarna som dösillar hemma hos mor och far som jag är på besök hos.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det såg riktigt härligt ut på bilderna, med solsken och allt. Men det känns lite konstigt när det inte finns någon snö med. Här är det vitt vitt vitt hur man än vrider på huvudet.. :)



Bilen ser fin ut. Färg?



Kram från norr.

2009-03-18 @ 12:27:43
URL: http://minimum.webblogg.se/
Postat av: Dayana

Hej!!

Skitkul med spårandet. Ska börja med att lägga in pinnar på spåret. Ska testa på Heffaklumpen med. Vi körde lite sök (nybörjare) och Heff gillade verkligen inte att Maria gick iväg skratt Lex sökte upp henne klockrent och kom tillbaka i 200 :)



Ska snart till jobbet. Är det OK om jag kommer förbi imorgon med hund och sambo? (kanske något fikabröd hihi)

Hls Dayana

2009-03-19 @ 13:48:06
Postat av: M

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/21090309.htm?ca=11s

2009-04-15 @ 06:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0