filmvisning

Så här i vintermörkret behövs uppmuntran!
En del far till varmare breddgrader andra får vackert sitta hemma i och hoppas på att få möjlighet att dra iväg nästa år. Just nu verkar det som att vi kan trösta oss med en hel del bra på bio, för att nämna några som jag tror är sevärda...
Mamut
Kanske lockas jag av denna för att jag greps så Lilja 4-ever, Lukas brukar kunna röra om i känslogrytan.
Gomorra
Finner boken av Roberto Saviano väldigt intressant men tungläst. Hoppas på filmen, då handlingen är mycket intressant.
Benjamin Buttons otroliga liv
Ska väl erkänna att denna film intresserar mig mest för att jag tycker Cate Blanchett är en fantastiks skådespelare!

Ack vad är väl en dag på soliga stranden med en paraplydrink i Thailand när man kan sätta sig i en mörk sal med hundra andra och inandas den härliga doften av popcorn blandat med svett och perfymer. 
Här kommer lite gott och blandat från mig till er...håll i er!



Med denna film vill jag uppmana alla singelbrudar....ha alltid ett paket kondomer redo om du
vill få till det. Man kan inte förvänta sig att en man ska klara av sådana storting som att inhandla gummi ;=)

Här är ett bra bevis på att Malinois är männsikans bästa vän, spana in filmen!



Så j*vla skön låt, bra video också för den delen.

 
En riktig klassiker med Mr Cruise
Visst får det bartenderyrket att se riktigt glamouröst ut!


Nähe, nu får jag sluta drömma mig bort i filmernas värld...dags att åka till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa Cate är en underbar skådespelare. Vi såg ju henne storspela i "I'm not there" på bio ihop. :D Mammut är jag oxå nyfiken på... det blir nog lite bio framöver. Ska du med??? :P kramar

2009-01-26 @ 09:28:22
URL: http://eloz.tk
Postat av: Annika & Hejja

Hej! Nu när du bor så "nära" så borde vi kunna träffas och träna lite eller hur!? Ska bara bli lite stadigare på benen men sen vet du!;0)

Ha det så bra!

2009-01-27 @ 19:12:40
URL: http://www.gazze.se
Postat av: Daya

Där ser du anledningen till varför amerikanare är så jävla feta. Dem låter djur göra jobbet åt dem! skratt

2009-01-30 @ 09:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0