shopping

Igår var Madde i skärholmen och shoppade loss =)
Har inte varit där på år och dar, jisses va stort och pampigt det har blivit!

Här är tre av mina inköp, en tröja precis i Maddes smak, liten rejvers som man i hjärtat är ;)
Ett halsband och mina nya arbetsskor.
  

Förutom detta blev det även en skiva med Miss Li och nagelvårdset från döda havet, vilket jag testade på mina naglar senare på kvällen så nu är naglarna som nya igen.
Åkte förbi Ikea också där jag införskaffade mig en kudde; Gosa Lilja.
Suverän kudde som jag varmt kan rekomendera efter en provnatt.
Här är bild på detta underverk:

"Den utskurna platsen för axeln följer nackens konturer och är anpassad för dig som sover på sidan, den temperatur- och viktkänsliga skumfyllningen formar sig efter kroppen så att du får ett bra stöd och kan koppla av när du sover."
(inormation och bild från Ikeas hemsida.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0