tyck synd om mig!

Igår var jag och Malin iväg till Frida och tränade så nu är jag full laddad med superbra tips och idéer!
Körde lite olika bettövningar i samt utbackningar.
Malin och Greta bjöd på ett början till ett snyggt framåtsändande, det var en fröjd att se så långt dem kommit i momentet på kort tid. Fick träffa Besten också, riktigt stilig herre.

Veterinärens order innan kastreringen var att bada Neo i schampo,
så här olycklig kan man se ut då....



men sen blev han glad igen, dessutom ren och luktar gott!

Kastreringen gick bra. Han var som vanligt kärleksfull mot veterinärerna, så dem blev aldeles betagna.
När han fick sprutorna rörde han inte en min och när vet. undersökte honom på bogen så fick hon en slick i örat. Knutan på bogen är troligen något muskulärt som jag misstänkte, men skulle ändå hållas under uppsikt för förändringar.

Nu e min lilla makrill sååååååååååååååå trött!

Neo vill också framföra en hälsning till alla mallebrudar;
SORRY, TO LATE!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nä men lilla vännen... Helt slut som artist :)

2009-02-26 @ 21:21:21
URL: http://gidja.blogg.se/
Postat av: Daniel W

Nah, stackars liten..men det e klart med en kärleksfull matte så kommer han över det fort.

2009-02-26 @ 21:44:38
Postat av: Noelle

ohhoo lille kille då;)

Det är sååå skönt med en kastrerad hund!!

2009-02-27 @ 01:04:35
URL: http://entidettliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0