uppdatering

Fick en liten undran med tvns reklam surrande i bakgrunden....
Är det verkligen Perilla W´s riktiga hår i hårfärgsreklam? Måste ju vara peruk!
Vilket fall, riktigt onödigt vetande, så vi glömmer det.

Ov utbildningen håller på att lida mot sitt slut med blandade känslor.
Dels så har det varit riktigt utvecklande, roligt och dels så är det lite uppochner på jobbet som jag snart ska återvända till.
Har hittat någon att vila ögonen på också, riktigt trevligt faktiskt.
Roligt att vara dagmänniska och social människa för en stund trots att jag saknar mina
långa samtal med alla mina nattuglor i gbg, ni ela för goa!
Måste inflika att jag saknar vår allas Kent, måtte det bli den 20e snart! (tack för det fina vykortet)
Den 26e är det 11månader sedan, mao snart ett år sedan jag flyttade från gbg.
Känns som en evighet sedan men samtidigt som igår.

Schemat för helgen är fullt.
Imorn är det kursavslut
På lördag är det flytt
På söndag är det tävling.

Tyvärr är det tveksamt med tävlingen då Neo har fått en tass skada, det läker fint
men det är smärtsamt än så länge. Riktigt tråkigt =(
Utöver det har han fått en bula på bogen också.
Uch för att lämna bort sin pälskling!
Som självskyddsinstruktör under kursen har upprepat "Förtroende är bra, kontroll är bättre".




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Madde,

Låter som en hektiskt tid som sagt. Hoppas det går bra med kursavslutning och flytten.

Någon att vila ögonen på lät ju intressant, fyndat på OV kursen eller?L

Hoppas neo kryar på sig...

Ha det gott

Christopher

2009-02-13 @ 22:18:11
Postat av: Malin

Åh, nu blir jag nyfis! ;) Måste få veta mer!!

Trist att Neo har gjort sig illa i tassen!

Lycka till med flytten och du, hör av dig så fort du kommit i ordning och är sugen på träning i tälje!! :D

Kram

2009-02-13 @ 23:01:59
URL: http://www.rottisivar.com
Postat av: Lina

Jag tror nog att det är fejk.. Ser lixom plastigt ut.. :S



Glad alla hjärtans! :) Hoppas att det flyter på med flytten. Kommer att bli spännande att se din nya lya till våren.

Förresten, har bulan på bogen minskat? Kram från norr.

2009-02-14 @ 13:33:05
URL: http://minimum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0