klobrott och inställda tävlingar

Måndag:
Var och träna lydnad med Neo på en fotbollsplan.
Rutan funkade klockrent!! =)
Jätte fin fjärrdirr. någon tass fram på stå, annars fina byten och fällknivsteknik från stå-ligg.

Efter träningen upptäcker jag klobrott på framtassens sporre.
Veterinären hade ingen tid förns dagen efter och rådde mig att vänta då akutmottagningar ändå inte har tid för
så oallvarligt sjukfall.

Neo var pigg och inte så brydd av såret så han fick följa med till jobbet och det gick bra.

Tisdag
4h sömn
Operation av klobrott
lugnande medel
var ett mönsterbarn
totaly groggy
fick stanna hemma från jobb
Madde var också groggy under natten

Onsdag
hur jag tog mig hem på morgon kommer jag inte ihåg, sjukt trött och illamående!!
Ställde in tävlingar 28dagars karens
pyssla om sår
makrill jobbade med sko på, men bara korta prommisar

Torsdag
Går av passvändan...SÅÅÅÅ skönt!!
Får besök av goda vänner på middag ikväll =)

Det var kort och konsist ;=)
So long folks



Kommentarer
Postat av: Ingela & Patrik

Aj då..



inget kul med klobrott

2008-10-16 @ 11:18:21
URL: http://www.schaferpower.se
Postat av: Daya o Lexus

Hej!

skönt att höra att det fixade sig med Makrillens klo. Ibland undrar man vad de ska ha den där sporren till. Den hade en funktion förr i tiden men nu är den där mest som en pryl.



Ha det!



den 16.de november tävlar vi



/Dajja och Lexus

2008-10-16 @ 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0