arg och ledsen

Är så j*vla arg
jag är förbannat j*vla arg
jag är vansinnig!!!!!!!!

Står utan bil och kommer inte till jobbet på måndag
kommer f*n ingenstans
vet inte vad som är kvar i bilen
det är ju affektionsvärde också på grejorna, som om någon skulle stjäla ens barns leksaker

______________________________________________

Nu har jag fått sett bilen
alla hundsaker verkar vara kvar samt mina mindl kängor och skyddsärmen
fick inte ta något från bilen i nuläget men därimot kunde jag låsa bilen vilket kanske hjälper något.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fan va jobbigt!!!

Du har med andra ord fått tillbaks bilen iallafall?

Du borde låta Neo leka med skurken utan skyddsarm! ;L

Postat av: Helen & Maxa

Nä, vad tråkigt! Snodde dom bilen hemma hos dig eller?! Hoppas att det löser sig innan du ska jobba:) Kram

2008-11-08 @ 20:58:35
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Elin

Men hallå!! Vilka idioter soms nodde den!!! TUR att hundgrejerna var kvar iaf. :) Hoppas bilen är hel och så.. kram kram

2008-11-09 @ 08:48:21
Postat av: Tessan

Men jösses.. Va tråkigt. Och din fina bur är bort oxå..Du och Neo får crascha här så kan ni ta bussen till jobbet. Den går dygnet runt..Hoppas att du får tillbaks den snart...

2008-11-09 @ 09:42:57
URL: http://www.nogg.se/bcleo
Postat av: Daya o Lex

Hej!

Hur fan gick det till!? Snoddes den i Snäs eller i Stockholm!?



Hoppas allt fixar sig och att Bettan kommer att ta dig till och från jobbet imorgon



KRAM



2008-11-09 @ 20:37:58
Postat av: Ramona

Gud vad besvärligt! jobbigt, livet står ju still utan bil! Nu har nano oxå fått en egen blogg! hoppas du får tbx den snart! / R

2008-11-09 @ 20:56:53
URL: http://www.ramonananosventyr.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fay faan för biltjuvar! Men det var en jäkla tur att de flesta hundgrejjerna va kvar.. Hoppas bara att bilen inte är förstörd, utan att dom bara "nöjesåkte".. Kram.

2008-11-09 @ 21:58:03
Postat av: Daya o Lex

VART Hände allt detta!??

Billigt och bra att få låna syrrans bil för 50kr per dag.

Platsliggningen sitter INTE! Istället för att gå framåt går vi bakåt i träningen, från att klara 1 minut klarar han nu 30 sekunder och sen så står man där. Jag blir skitsur och han blir låg, en ond cirkel. Tror jag skippar hela platsliggningen och tränar på det vi är bra på.

2008-11-10 @ 15:00:27
Postat av: Josse

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Fy fan, säger jag...

Tänk var man är beroende, lagademin bil förra veckan. Det gick på 8700:- så jag är inte gladast i stan heller :(



Kramar

2008-11-10 @ 16:00:58
URL: http://yennaochbuster.bloggagratis.se
Postat av: Michelle

tycker inte att just det här inlägget är så inspirerande dock :P

Kan inte du komma igång med din ide om en träningshelg igen , jag lovar skulle inte banga!

2008-11-11 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0