inte lätt med html

Ska försöka fatta mig kort då strömmen stängs av om 45min här ute på landet...

Har försökt leka lite med designen på min blogg som ni ser =)
Detta är inte det färdiga resultatet, men det tar ett tag när man är amatör.

I dagarna har det hänt lite av varje.
Tisdags tränade vi med Malin och vovvarna.
Fina bilder finns på hennes sida www.rottisivar.com
Har filmat med min nya kamera men av någon anledning går det inte att ladda upp på youtube så jag kan visa
dem här än så länge *sur*.

Onsdagkvällen tillbringade vi på Gröna lund i lustiga huset och spökhuset där Neo fick känna på lite annurlunda miljö och konstiga underlag. Neo fixade detta fint, men lite roliga reaktioner blev det allt på underlag som började röra sig.
Sökövningar blev det också inom- och utomhus.
Neo har spontant börjat skälla då han hittar figgar men då jag är slarvig med att informera hur jag vill ha det så blir det ofta att han får hämta leksak ända fram hos figge vilket inte blir så bra.

Idag har vi varit ute och knatat i skogen med Dayana och Lexus, massa fina bilder med kameran blev det som
jag tyvärr inte hinner ladda upp nu.
Var även en sväng till Karlssons och köpte julpynt till bilen. Hittade inte allt där så det får bli en sväng till rusta också
vid tillfälle.

Nu är det 25min kvar till strömmen bryts...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0