några sekunder från en frontalkrock

Var ute och körde bil igår.
Pratade med mamma i telefon.
Plötsligt får jag se en vit volvo som svänger ut i mitt körfält för omkörning.
20m framför mig svänger han in igen efter att slutfört omkörningen.
Hade jag haft möjlighet så hade jag vänt runt och följt efter bilisten tills han stannade.
Jag skiter fullständigt i om han är beredd att riskera sitt liv för att tjäna in ca 1min på att köra om denna bil, men mitt liv är då betydligt mer värdefullt för mig!!!
Förstår inte hur man kan var så J*VLA hänsynslös.

Vill bara uppmana alla...VAR RÄDDA OM ER SJÄLVA OCH ANDRA I TRAFIKEN!


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för kryapådigkramen, Fy vad man blir irriterad arg förbannad och ja allt på sådana där bilister som blir helt galna när dom ser en chans att tjäna in sin ynka minut kosta vad det kosta vill.

Hoppas att allt är bra med er annars Kram Annica och jyckarna

2008-03-13 @ 07:24:03
URL: http://intothefire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0