utmanad

33 frågor om 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gått på skogsparty =) WOW säger jag bara!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja
Min barndomskamrat Maria och en Skolkamrat Linda...båda fick pöjkar

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Sverige och Sverige

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Stadig ekonomi...men det ska det bli ändring på!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
27april....då flyttade jag till gbg

8. Största misstaget?
Att bli kär

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nop

10. Bästa köpet?
min bärbara dator

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Hundarna =)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mitt nya jobb, träffa min syster igen, gå på skogsparty

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Har redan glömt bort alla låtar...
Markoolio- Det ska va reggae på sommaren
Petter och Mange- vissellåten
Yves Larock-Rise up

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
stressat

17. Hur tillbringade du julen?
Med familjen...SÅ MYSIGT!!

18. Blev du kär i år?
Sluta inge lyckligt

19. Hur många one night stands?
Inte min grej

20. Favoritprogram på TV?
Hinner tyvärr inte följa några pogram då jag jobbar olika vecka till vecka

22. Bästa boken du läste i år?
Klicka för lydnad (inte läst klart än)

23. Största musikaliska upptäckten?
Att Inbrottslarm är verkligen motsvarigheten till allt vad musikaliskt står för.

24. Något du önskade dig och fick?
Jobb som hundförare

25. Något du önskade dig men inte fick?
Den sanna kärleken...

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var i väg med några kollegor/vänner och badade, sedan bjöd dem mig på middag =)

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jodå, aldrig är man nöjd..

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Uniformerad eller i hundkläder =)
Mestadels glad

30. Vad fick dig att må bra?
byte av arbete

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ä inget kändis freak

32. Vem saknade du?
Min familj och vänner i Strängnäs

33. De bästa nya människorna du träffade?
ojoj, så många....mina kollegor, tycker dem flesta är toppen!
Elin och Malin som jag tränar hund med också, toppenhärliga tjejer!

Jaa...jag utamanar alla mina stammisar...som känner sig manade =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen! Jag är så glad att du flyttade ner hit :D. Du är en härlig männsiska som alltid går sin egen väg och DET gillar jag. :) stor kram på dig.. får se om jag svarar på utmaningen. Just nu är jag mest trött...

2008-01-03 @ 18:25:38
Postat av: Malin

ooh ser att jag måste sluta läsa så jag inte är stammis mer haha Du är en underbart Góo tjej! :-)

2008-01-04 @ 00:51:51
URL: http://bruksras.se
Postat av: Lina

Hej gumman :) Roligt att se att jag kan glädja nån med mina I-landsproblem.. Man försöker ju.. ;)

Faan, om vi var siamesiska tvillingar hade båda våra önskningar gått i uppfyllelse! Det hade varit kung! :) Men jag tror att jag är lite för feg och harig för att våga gå omkring och "vakta" medans alla bovar är ute å röjer.. Jag skulle skaffa vapen och skjuta hejvilt vid minsta ör-vickning från Bea's sida, och sedan springa skrikande därifrån med dej hängades brevid.. *ler*

Hoppas att du får en superstart på det nya året! Du ska se att kärleken kommer åt ditt håll också! Kram.

2008-01-04 @ 16:14:51
URL: http://minimum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0