brevbäraren

På söndag ska jag till Stormvallen och köra skydd med lilleman.
Ska bli jätte kul!
Känns som vi är på gång nu...kanske vågar man hoppas på att tävla lägreklass skydd på försommarn?
Värsta att lära in är dem där 400m spår med massor av vinklar :/
Nähe....nu blir det till att lägga spår, hur jag än gör så kommer jag inte undan!!
hmm....när jag tänker efter så skulle det  nog inte vara omöjligt att köra lägreskydd med Bea...men jag hinner inte med att få upp båda i skyddet så Bea får briljera med spåret i stället.

Har kollat upp och jag är ledig den 22-23mars...då blir det lilla sthlm med ett vänstervarv och freestyletävling.

Haha va glad farbror Åke blir när han hör att jag förvanligt en äkta brukshund till en dansande vänstervarvare,

men jag lovar...det är en ytterst tillfällig huvudsnurr från mattes sida! :=)

Har förvandlat Neo till brebärare också....
I morse när posten kom så tittade Neo på breven i hallen och sedan på mig som satt i vardagsrummet.
Testade och sa "apport" tror du inte att han kommer med brevet i munnen utan att tugga på det!!!
Så han heter numera BrödernaRaskenstam BrevbärarNeo =)

Lilla Beabus är fortfarande VÄLDIGT besvärad av sin tass.
Så synd om min tjeja!
Hon får följa med i bilen i natt iaf och jobba lite deltid...så hon är vad man kallar för deltidssjukskriven.
Ska köpa en socka åt henne idag.


Kommentarer
Postat av: Daya o Gänget

Hej!!
Hur är det med Beabus tass??
Lexus och Råttan mår bra. körde igår med Lex uppletande och det gick kanonbra, Åsa med Kantor visade vart skåpet skulle stå *imponerad* Kantor är super duktig :D men mycket händer i hans huvud. Han är i könsmognadsåldern *skratt*

Själv mår jag bra, ska uppdatera min blogg lite :D
ska på utbildning (valpinstruktörsutbildning) den 27 feb-2mars. ska bli sååå kul!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

2008-01-25 @ 14:30:50
URL: http://cpzona..blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0