dagens rapport på aktiviteter

image257
                                             Elin kallar honom Hannibal Lector =)

Idag var jag ute och cyklade med vovvarna i över en timme, tog en riktig ghettorunda...Gårdsten-Angered centrum-Lövgärdet-Gårdsten. Har dem i en lång expander lina i nomesele. Funkar superbra!
Dem bryr sig knappt om andra hundar och sicksackar på gångvägar mellan människor som vi möter eller kör om.
Jätte duktiga på höger/vänster/sakta/stanna/framåt. Det är tur att cykling fanns kvar som ett alternativ...annars hade nog hundarna rivit lägenheten på två veckor trots att dem tillhör kateogorin beskedliga hundar ;=)
Kommer att cykla med dem nästan varje dag, på så sätt får jag verkligen vila hälarna så dem får chans att bli bra.

Var hos sjukgymn. och tejpade om fötterna. Idag körde hon en annan variant som är smidigare.
Tänkte gå och simma imorn och tejpa fötterna själv (efter noga instruktioner)...får vi se hur det går.
Försökte gå i ett par streetskor jag har för att variera skor som min moster sa va bra när man har fotproblem men dem skorna var iaf inge bra!

Nähe....en chai latte vore inte dumt!
image258
Twinings Voyage Indian Chai


Kommentarer
Postat av: Elin

Tänk att möta de en mörk kväll!! :D Jag hade då blivit skraj... Hoppas fossingarna mår bättra snart.. kramar

2008-02-25 @ 21:22:16
Postat av: E

Du får se till att sätta på lite glitter på munkorgen till era shower så de blir lite mer glitter å glamour över de hela..;)

2008-02-27 @ 01:18:34
Postat av: svar till E

På tävlingsdagen ska jag göra den riktigt blingbling...jag lovar ;=)

2008-02-28 @ 08:20:39
URL: http://www.maddebeaneo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0