lite av varje

Riktigt skönt att vara ledig!

Igår åkte vi till Dayana och Robert i Hälleforsnäs och hälsade på.
Hade super trevligt och som vanligt blir man bjuden på SUPERGOD MAT!!
Det blev övernattning och tro det eller ej...jag sov i ett hus där det bor två katter utan att må dåligt.
Vi badade i en jätte mysig liten sjö.
Jag lärde Neo att boxera in mig till land, det var jätte skoj.

Idag kollade Robert på min ford.
Det visade sig att bromsskivor och belägg är paj till en ringa summa på 800kr *grrr*
Hade sån tur att Igor var i sthlm och sprang en runda inne på biltema åt mig.
På Lördag åker jag till morbror Curt och får hjälp att laga forden.


Tränade lite lydnad med Dayana och Lex, dem är jätte duktiga!
Med lite fokus på positionen i linförighet bara så blir det nog snart en lydnadsetta =)


På eftermiddagen blev det;
plask i poolen
en påhälsning hos vår nya granne,
spelade När & Fjärran (somnade så min lagkamrat fick sköta resten och det blev en 3:e placering av 4)
knåpat ihop ett pm för lydnadslägret.

Imorn ska jag och grannen fara till Åker på en fika, sedan blir det väl en sväng in på Strängnäs kalaset.


Kommentarer
Postat av: Ingela o Patrik

Full rulle med andra ord!!!



Vi hämtar Jagge om 2 dagar

2008-08-02 @ 18:41:13
URL: http://www.schaferpower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0