sista natten

I natt är sista natten på mitt nuvarande jobb.
Känns jätte skönt faktiskt.
Kommer att få lite ledigt i maj innan jag börjar på mitt nya jobb.
Hoppas på att hinna få Neo uppkörd innan dess.

Igår var jag hos hundinstruktören på nya jobet för att kolla på Neo i dressyr och miljö.
Dressyrmässigt ligger han i fas för en uppkörning.
Fick bra hjälp med krypet =)
Åkte sedan till Älvsjömässan och kollade av miljön på honom, det var heller inga problem, han skötte sig
jätte bra. Om ett par veckor skall det bokas L-test, åh va kul det ska bli att börja jobba med honom!!
Kommer få en helt annan uthållighet när han får vara med hela nätterna, det kommer ge oss en sjuts framåt  tävlingsmässigt också.

Fick boken Nosarbete idag.
Boken är uppdelad i tre kapitel, har snart läst ut det första.
Hittills verkar den jätte bra!

Äntligen är deklarationen klar och ivägskickad genom datorn, så nu är det bara att vänta på skatteåterbäringen =)
Har gått en mil med hundarna uppe vid kvitten på eftermiddagen, nu är det dags att sova ett par timmar innan jobbet.

Ha en trevlig Valborg allEsammans!
image183
Bild från förra Valborg som jag firade med min kära syster och Neo i Slottskogen, Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0