veckan som gått

Har inte hunnit mer än kolla mina mail i veckan.

Nu är det hårdträning med vovvarna på allvar!

Har varit varje dag nu i veckan på sec hundfält i snitt 3h varje dag

Har märkt stora framsteg hos Bea på bara dessa dagar vad gäller kontakt och engagemang.

Även Neo har utvecklats enormt, jag vet inte när  det hände men han har fått en jätte fin uthållighet i fotgåendet =) Nu är det nog dags att börja anmäla till lite tävlingar....

Andra saker som har hänt:
Skottlossning på Wieselgrensplatsen (hörselvittne)
Pratat mer med en kollega på telefon, jätte trevlig tjej!
Blivit erbjuden fika av dem yngre vägarbetarna i Eriksberg ;)
Pratat med någon jag undvikit en smula, alltid skönt att bryta isen
Fått sova en del, dem har lugnat ner sig på balkongen, fått nkl till en övernattningslgh också
Kört Neo på en ny figge i skyddet
Blev lite raggad på av en jätte trevlig kille, som jag mött en gång förut när jag stått på willys. Madde var så klantig så att hon svarar på¨frågan:
-Vad säger din pojkvänn om att du jobbar så här då?
-Vad ska jag med det till, har två hundar som familj det räcker.
Oj!! men det bara kom....rakt från hjärtat...eller stoltheten kanske, för varje gång man bli bränd blir muren bredare.

Nu väntar en långhelg med spår upplet och långprommisar...inge lydnad!
Fest hemma hos en kollega...ska bli gör sköj (som dem  uttrycker sig här nere)

Sedan är det VU2 i nästa vecka vilket innebär väldigt lite hundträning då vi håller på 8-17 =(
Ska försöka orka med lite lydnadspass här hemma i gårdsten. Har rätt må¨nga välskötta gräsplaner man kan köra på.









Kommentarer
Postat av: Elin, Ozzy & Nixa

Tjena tjejjen... vad roligt att ni tränat på så flitigt :). Vi får träffas nåt tag så Nixa och neo får leka och Ozzy och bea hehe... kram kram

2007-09-07 @ 18:24:29
Postat av: Daniella

Heey Madde! Nu har jag äntligen Updraterat =D

2007-09-08 @ 18:59:55
URL: http://www.nogg.se/craazy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0