sängfösaren...

det kluckar i mitt öra när jag blinkar...låter som det är en full fisk i mitt höra som hickar till...det gör ont!

Vore jag en GPS skulle jag låta följande:

Vid nästa korsning sväng höger, men om du verkligen inte vill det...testa vänster, finns ett ganska trevligt fik där med goa mackor.

Gör en otillåten O-sväng.

Kör rakt fram tills det kommer en buss hållsplats, stanna och ta en cigg...man ska inte stressa sig fram i trafiken.

Ta nästa vänster, ser du en taxibil som står mitt i vägen och kollar sin taxameter så är det fullt tillåtet att tuta och peka finger och göra en ful grimas...ta nästa vänster.

Börjar du tycka jag e tjatig...byt til den manliga rösten....den e faktiskt ganska sexig.

Det är nog dags att söva nu...GOD NATT!!!

image225
(madde på Into & family reunion, bakfull i solen)

Kommentarer
Postat av: Lina B.

Det skulle ju rocka att ha dej som GPS! :) Helt i min smak. ;)
Kram.

2007-09-14 @ 16:35:57
URL: http://minimum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0