onödigt vetande

För er som trodde att ni kände min familj...


Neo:

- Ska promt skita PÅ buskar
-Ålar gärna på rygg i snö, gräs och dynga
-sover längst in under sängen
-fenomenal på att klättra upp i famnen genom att lägga tassarna på ens arm och häva sig upp med nacken mot andra armen...går inte att förklara bättre...måste ses!
-Proffessionell koppeltrasslare, tom att han trasslar in sig i spårlinan med NOMESELE...hur lyckas han??
-Älskar att bita Bea i rumpan, precis vid svansroten och hänga kvar tills Bea blir pisst off

Bea:

-Skäller på träd
-sover alltid med ena tassen under sig
-älskar äpple och chilinötter
-tycker om att leta småsaker; nycklar, gem, triss-skrapa
-manisk  i småbarnslukt; kan gå på stan och rätt var det är har Bea dykt ner med hela snoken i nåns barnvagn bara för att få lukta och slicka
-förvandlar valpar till rullande köttbullar; brukar få dem att slå frivolter

Madde:

-Äter 200g choklad om dagen (ett måste)
-strl 42 i skor (mitt största komplex och nåde den som kommenterar!)
-barnsligt förtjust i techno
-älskar att sova på nymanglade lakan
-gillar inte att duscha (man fryser efteråt)
-Uppväxt i Salem, det ger igentligen ursäkt för ALLA konstiga egenheter och ticks ;=)

Tessan, Lina, Dayana fortsätter...6 saker som ingen visste om var och en i familjen...

Kommentarer
Postat av: Tessan

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAAHHAHHHAHAHAHAHAHAH...=D,...

2007-09-27 @ 09:16:22
URL: http://nogg.se/bcleo
Postat av: Dayana

hahah!
Okej, men jag måste tänka lite så jag kan slå dina ;-) roliga 6 saker.

2007-09-27 @ 17:13:34
URL: http://cpzona.blogg.se
Postat av: Daya och Lex

Nej nej! jag tycker inte illa om dig =) Jag har lärt att när Madde säger 10. då plusar jag på 10 minuter eller 15 minuter.
Så då kommer vi båda i tid ;-) Så pass bra tycker jag att jag känner dig ;-)

2007-09-28 @ 13:58:28
Postat av: Daya och Lex

Hahah det är vad en vän är till för, att veta vad du menar och inte vad du säger ;-)
Snart kommer smarriga bilder på helgens aktiviteter =) När kommer du upp till Strängnääs!
Lex är helt slut efter helgen.

2007-09-30 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0