Gratulationer!!!

Många gratulationer....
till flertalet kollegor, för sökta tjänster ni fått!

Grattis till Josefine och Jenna till ett 1pris och en fjärdeplacering i lkl 1
Grattis till Malin och Taggen till ett 1pris och klassvinst i lkl2
Bra kämpat tjejer i spöregnet!!!

Blev jätte sugen på att ut och tävla =)...fast det får gärna va lite hygglare väder, inte för hundarnas skull då mina är lika vilda och glada....men för min skull....
E frusen in i själen efter att stått ute i detta pissväder!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Förlåt för att mobilen är dum och att jag är seg på att hör av mig.. Lite mkt just nu.. I will be back...Lovar. Dina planer låter bra, ska bara tänka över det där med Morris. Men han skulle nog tycka att det var kul. Jag bestämer mig i veckan för då tänker jag anmäla mig.Klart du ska tävla med Bea, vore jätte skoj. Undra om Bea & Morris blir glada och se varnadra????Morris blir nog det. Tror aldrig jag har sett Morris så här glad och lycklig och SAMARBETSVILLIG!!!!! Helt sjukt. Han till och med kommer in med grejorna han har i mun och han vill aldrig att man ska sluta klappa honom.Gullegris..Härligt att du har fått blodad tand.Själv sä hade jag ett jätte konstigt pass med Leo igår...Han gjorde ingeting rätt??? Och då har han vart borta i två dar och ingen träning. Så för mig känns det rätt surt! Inte hänger jag läpp för ett tränings pass, men det är ju att jag känner att han är lite ojämn i fockus även fast vi tränar på hemma plan???Aja, det blir lite träning idag med så det är bara att hoppas att han kan hålla ihop..Saknar dig gumms....

2007-09-23 @ 06:07:36
URL: http://nogg.se/bcleo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0