en härlig Måndag =)

Började dagen med att tvätta 6maskiner, gå en timme med vovvarna och äta frukost.
Efter det städade jag badrummet, gjorde pilates, flyttade på vinterdäcken (från bil till föråd) och åt lunch.
Åkte til sec fältet och körde lite lydnad/engagemang med Bea och lydnad/skydd med Neo.
Sedan var det dags att jobba...trodde jag ja...schemaförändring som jag inte sett??
Fick det glada beskedet att jag blivit fast på bilen jag kör from 1okt =)
Åkte tbx till secfältet körde uppletande med Bea och en omgång skydd till med Neo.
Blev pankisar med sylt och vaniljglass till middag sen gick jag och vovvarna till gårdstensberget och kolla på solnedgången. Fotade lite....

image221
Neo kan du aldrig sköta dig på gruppfoto?

image223
Lilleman ser nästan kuperad ut ;)              
image224
Bea, linslus!        

Kommentarer
Postat av: Dajja och Lex

Tjingeling!
Jag vill inte göra en egen hemsida ännu, och jag känner att bloggen som vi har är inte tillräcklig för mig,jag vill kunna ladda upp filmer och bestämma t.ex. text storlek, typsnitt, bakrundsbild bakrundsfärg osv själv, vilket den här bloggen som jag testar gör. Det är lite hemligt ;-)
Jupp värsta bloggare :) man hinner inte mycket nu när man håller på och studerar en hel del, men jag försöker ialf blogga 1-3 gånger i veckan :D
Har du hittat Pilates :D visst är det kul! *LeR* Jag tycker det är skitkul, synd bara att det inte finns i rimliga priser i Strängnäs.
Nu ska jag iväg till akupunktur. ska se hur ont det gör denna gång ,-)
Fy i helsikte!! vad det regnar.

2007-09-04 @ 13:39:31
URL: http://cpzona.blogg.se
Postat av: Lina B.

Haha :) Så vädring är allzå uteslutet.. ;) Vilka små sötnosar du har! Skulla vara roligt med en återförening, är dock pank själv.. Men är villig att planera inför nästa sommar! :) Kram.

2007-09-04 @ 22:02:40
URL: http://minimum.webblogg.se
Postat av: Lina B.

Men du.. Hade inte du bytt blogg? Eller skriver du på två ställen nu..? *förvirrad*
Jag tänkte höra med dej - hundmänniska som du är - om du kan tipsa mej om lite grejs jag kan hålla på med Leija.. Motionsträning eller vilda lekar är ju inte att rekomendera.. Och nu har jag lärt henne alla trix jag kan komma på.. (Har glömt sååå mkt från Hund 40v.) KRAM!

2007-09-04 @ 22:09:47
URL: http://minimum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0