SJUK SOM EN MAN

Huvudvärk, lock för öronen, öm i kroppen, ont i bihålerna, matt, slö, orkeslös, hängig, apatisk, snorig, röd näsa,
ingen vilja, svårt att svälja, ont i halsen,
Snart kommer problemen med andningen också...
Har inte rökt på 13timmar...abstinens, men jag vet konsekvenserna.

Mina goa arbetskamrater gav mig en matlåda men en jättegod skaldjurspasta i morse som jag fått i mig nu på kvällen.

Jag vill inte vara sjuk!!!!!!
Är som en karl, det är MEST synd om mig!!!

Om jag somnar nu, så kan jag vakna när jag är frisk igen.
Dock finns det två problem som jag ser det: det ena är mina två vovvar som jag inte hunnit lära att rasta sig själva,
problem nr2; om jag sover mer än till ons kväll så får inte jobbet reda på att jag inte kommer.
Så...jag får allt kliva upp ur tråget och ta mitt ansvar helt enkelt. Trots att det just nu SUGER BIG TIMES!!!

Har köpt 200 näsdukar...någon som vill slå vad hurvida dem går åt eller inte?
Kan också ha vadslagning om;
 *madde slipper akut sjukhusvistelse
*hundarna har käkat upp mer eller mindre halva inredningen


Kommentarer
Postat av: Daya

Hade du nu bott hemma i Strängnäs hade jag varit en sån bra vän att jag hade kunnat laga mat åt dig sjukling och rastat dina hundar ;-)

2007-10-02 @ 21:24:11
Postat av: Lina B.

Syndigast om dej! :( Inte roligt alls att vara sjuk..
*sympati-hostar* Stor kram! /L

2007-10-04 @ 00:41:11
URL: http://minimum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0