Nya mål

Har jobbat två nätter med Bea.
Första natten gick super bra, hon var väldigt balanserad och trevlig.
Andra natten hade hon skapat lite minnesbiler om var alla harar höll hus så det blev en del förväntan på vissa delar men gick snabbt att släcka.


Jag är en människa som  vill ha mål att sträva mot.
Just nu har jag uppnått ett stort mål.
Samtidig som man känner sig upprymd och glad så kan man inte låta bli att känna sig lite tom.
Har en massa små mål som ska uppfyllas i år men inga långsiktiga planer...måste nog sätta mig och fundera på detta, eller inte?

Igår träffade jag min kära syster.
Det var länge sen sist.
Vi åt på kina och uppdaterade varandra om det senaste, de var super mysigt.

hinner inte skriva så mkt mer...
peace  out

Kommentarer
Postat av: Daya o Lex

GRATTIS BEA!!!
Jätte grattis till dig med Madde!!
Nu har du en väktarhund vid din sida på kvällarna :) skönt med lite sällskap?

Nu ska vi äta lite och sen packa inför morgondagen

Ha det!
Daya o LEx.

2007-10-26 @ 16:15:42
URL: http://cpzona.blogspot.com
Postat av: Elin

Vad kul att det går så bra :).. kram

2007-10-28 @ 19:06:34
Postat av: Lina B.

Det är så roligt att läsa att ni äntligen kommit fram till målet! Det är ju ett tag sen som du gick och pratade om "vakthunden Bea", ute på Forslundas parkering.. ;) Hoppas helgen har varit bra! Kram från Norrland.

2007-10-28 @ 21:08:17
URL: http://minimum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0