en bra kvinna reder sig själv!

Idag tog jag mig an det jag under en veckas tid gruvat mig över då jag inte har riktiga verktyg...nämligen DÄCKBYTE.
Efter ett jäkla slit att få ut däcken från förådet, genom 5 dörrar och ut till bilen så hade jag den stora lyckan att möta en granne som hade ett riktigt fältkors och en bättre domkraft än min egna som jag fick låna, TACK GODE GUD för snälla grannar!
Däckbytet gick utan några som helst problem, ingen mutter som krångla.
Skulle önska att jag haft 556 att spraya på dem men men man kan inte få allt.
Sedan var det bara att få in sommardäcken genom alla 5 dörrar och sen var det KLART!
Nu är jag redo för vinterns föräderliga vägunderlag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0