25 år och skurkar på kroken

November igen
20 dagar kvar till födelsedagen.
Tanken på att det är ett år kvar till STORA ÅNGEST DAGEN gör mig svettig redan nu.
Jag vill inte bli 25!
Har sagt sen jag var lite "Vad är väl livet efter 25?"
Livet efter 25 är en myt, det är då man börjar skaffa barn, gifta sig, skaffa hus och bjuda över grannarna på grillparty inte för att dem är trevliga utan för att visa att man har finare trädgård, häftigare bil och ett tjusigt porslin.
Har man inte detta så är det vid 25år man istället får ångest för att man inte har det, det alla andra har och det man borde ha i den åldern.
Nä fyfan 25år är en ångestålder...sen kommer 30 och då finns det absolut inget liv kvar!


Måste beklaga mig över äckligt slemmiga killar som är så kåta att allt asocieras till sex, sedan har dem mage att bli sur när man svarar med att man inte vill höra på skiten.
Allvarligt talat!! Stor i orden med liten på jorden, tror ingen av dem kan leva upp ens till hälften av all skit dem spottar ur sig.
Idag får jag påhopp om att 20min i tvättstugan var länge "men det är rätt sjyst att göra det där med"????
Vad jag gör i tvättstugan har han inte med att göra.
Varför råkar jag alltid ut för alla iq fiskpinnar och slempropparna??
Sådana som;
bara vågar prata på fyllan
inte har något eget liv
inte fattar va ordet NEJ betyder
bara har skit och snusk på huvudet
ser hundarna som ett hot
OBS, detta är inte någon "internetdate" utan människor jag träffat irl
Är inte ens ute och "jagar" ändå får jag skurkar på kroken?!

Kommentarer
Postat av: Elin, Ozzy & Nixa

Oj är du såååå gammal ;)... en annan är ju bara 23 *asg*. Jag messade dig om träning i förrgår men kom på alldeles nu att det var på ditt gamla nr. :P Jag undrade varför du inte svarade haha.. Akta dig för slemproppar förresten.. kram

2007-11-02 @ 23:33:51
Postat av: Tessan

Ojoj..Du har fullt upp ser jag. Girl power säger jag bara..hehe...KRAM

2007-11-02 @ 23:59:48
URL: http://nogg.se/bcleo
Postat av: Annica

Äsch så tragiskt är det inte att bli
och Över heller Jag är ju 27 och har inga barn men e glad ändå och inte är jag gift heller för den delen och Lycklig e jag ju ändå =) Så %¤#"# Skärpning *skrattar och försöker se lite bestämd ut* Livet e inte slut för att man närmar sig 30 heller. Kram Optimisten Annica Nytt Visdomsord är : Man är inte död förän man ligger där stel och nedgrävd!!

2007-11-04 @ 09:41:17
URL: http://intothefire.blogg.se
Postat av: Daya o Lex

Man behöver ABSOLUT inte jjämföra sig med andra människor, Jag fyller 25 nästa år, jag tar en dag i taget. Varför få en massa ångest i onödan? Det gör dig bara mer äldre och skrynkligare, LEV EN DAG I TAGET =)

p.s. vilka killar ska du ha? muslimer??

2007-11-04 @ 09:51:28
URL: http://cpzona.blogspot.com
Postat av: svar till dayana:

Så du tycker en typisk muslim passar in på vad jag INTE vill ha?

2007-11-04 @ 10:43:14
Postat av: Frida

Men Hallååååååå...
Är du go eller!!!!!!!
Jag är ju lååångt över 25 har inte gjort hälften av allt jag hade planerat att göra, men i och för sig har jag gjort 25 triljoner andra saker istället ;-)

Kram Frida den 27-åriga "tanten" med svartskallen Ally

2007-11-04 @ 12:14:31
URL: http://hamunaptras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0