kurs hela helgen lång

Numer kan jag titulera mig som A-figurant =)
Helgen har varit väldigt givande!
Roligast var nog att gå soc.gubbe (som förut hette trumgubbe).
Jäklar vad häftigt!!! vilket spel man har mot eller förhoppning är med hunden, jätte skoj!
Har en bild på oss allihopa på kursen:
image164

Klev upp 6 imorse, blev lite kämpigt då kl. igentligen var 5 (vintertid).
Åkte direkt till etuna schäferog, la två spår, gick en sväng med vovvarna, körde lite lydnad med Neo och gick båda spåren.
Lydnaden gick jätte bra, fick upp farten till mattan, jätte fint håll fast i många sek utan tugg vid sidan.
Spåret med Neo gick sådär, idag kissade han inte i spåret och tog vinklarna fint MEN...han tog inte dem två första föremålen (av tre), han som alltid är galen i föremål?? tror att han är inne i någon konstig ålder så jag tänker inte bråka, bara köra på som vanligt så tror jag att det ger sig om någon månad. neos spår var drygt 150m långt med två 90graders vinklar, en skinnbit, en plastbit och en boll.
Bea gick super bra i sitt spår, mkt noggrann och plockade alla föremålen!!! en trasa, en plastbit, en ulla och en boll.
På kvällen har Bea kört lite lydnad; kontakt och fotgående som var läxa tills nästa kurstillfälle som är imorn, det gick superbra, Elli och Bea är jätte glada tillsammans. Överhuvudtaget så har Bea varit glader idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0