det som göms i snö....

kommer upp i tö....
Idag har det varit rensning på ägorna, eller rättare sagt mockning.
Det negativa med att bo på landet är vinterns mörker som verkligen sabbar kvällsprommisarna...ibland tar jag på mig pannlampan men oftast blir sista rastningen lösa hundar på ängen och i trädgården.
Det ska bli skönt på så sätt att flytta till stad, men visst kommer jag att sakna friheten att inte kunna ha lös hund på samma sätt som här!

Tänker inte börja rabla alla nyheter, mkt har hänt med kommande flytt, ny stad, nytt jobb, bea ska flytta osv.
Vill nån få det berättat så skicka ett mail och fråga....

Efter veckans alla spår ville vi hitta på något annat....
Har tagit sässongens premiärtur med Bea på sacco och KUL VAR DET!!!!!!!!
Neo skulle promt springa brevid Bea den första biten sedan satt han som en kung på sin tron i mitt knä.
Totalt blev det lite drygt 3km (vill mjukstarta).
image149

Efter lite vila....95199-148
 ...och stretching och sörplande av vatten åkte vi upp till regementet och körde kamp i gallertrappa med stora framsteg!!!
Neo tycker fortfarande att trappan e lite läbbig men han bjöd och gick upp i trappan före jag var framme, sedan kunde jag kampa och busa lite på en platå mitt i trappan.
Bea går när jag går, hon kampar när jag kampar, har matte sagt att det inte är farligt då är det inte det säger hon, men hon är inte velig för det och hon kan gå upp och ner själv om jag skickar henne.

95199-14795199-146

Matte badade bastu efter dagens strapatser...mmmmm så mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0