träning och promenad

Malin var här med Prixie (Schäfertik 3år).
Vi tog en prommis med vovvarna ner till den mysiga dammen där Prixie simmade spontant för FÖRSTA GÅNGEN!!! =)
Neo blir allt modigare, numera slänger han sig med fyra tassar i luften ner i vattnet.
Tog kameran med mig men batterierna var tyvärr slut =(

Efter detta så gick vi ner till gräsplan mitt i gårdsten och körde lite lydnad.
Jag började köra Neo lite med bakdelskontrollen i fotposition vilket har gett snabbt resultat!
Körde lite spontant fotgående med störning från Malin vilket inte riktigt gick lika bra...måste fundera hur jag ska få till det...tror lite att han var lite trött.
Vi skulle nog kört lydnaden först ;) men men...
Sedan körde Malin Prixie också lite på bakdelskontroll men då hon har lite problem med att få Prixie att jobba i position utan att sätta sig så blev det lite kombinerad stå träning.
Körde ett sittande i grupp också, Neo satt i 1½minut!!!! Första gången i grupp =) *STOLT*

Kommentarer
Postat av: Dajja o Lex

Hellloooooooooooooo!!
Igår fick jag beskedet! Läs min blogg!
Åh snart är det vecka 28 :D *jippy!!!*

2007-06-05 @ 15:03:24
URL: http://cpzona.blogg.se
Postat av: Elin

Låter som en bra plan med söket... tycker det är bra att du gör upp en plan så slipper du nog diskussioner oxå :).
Festen ni var på var inte den som polisen kom och försökte stoppa va? hehe.. kramar

2007-06-05 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0