tjuvstartade

med spåret igårkväll.
Jag och Malin träffades vid Vättlefjällsstugan och körde lite skogsspår med inslag av berg och träsk samt MASSOR AV KNOTT!!!!!
Vi höll på att bli totaly uppätna =/
Neo fick två spår...
Spår 1
En inte så skarp höger vinkel, ganska vinstilla, terräng; lingonris. 2 apporter; en pinne och en STOOOR DRAKE som madde shoppat åt Neo på Ikea för att överaska med till spårveckan.
Neo gick jätte fint! Noga i vinkeln enligt Malin som varit spårläggare.
Markera pinnen jätte fint och jätte glad. Men ni skulle sätt någon som vart ÖVERLYCKLIG när han fick syn på draken!!!
Spår 2 är bara att skratta åt....
A madde hade korsat spåret med Vass spår
B Någonting fanns i vind som var väääääääääldigt intressant.
Neo vindade mest men följde spåret hela tiden men ca 1,5m brevid kärnan?
I slutet missade han vinkeln med letade sig tillbaka och tog kampstocken.
Gick tilllbaka i spåret me Neo och kolla efter hansken som skulle ligga mitt i spåret...jajemen Neo kom med
den i munnen...duktig pöjk! inte många som belönar bakspår....men jag ville ju ha min vante!
Kanske på sin plats att öva lite spårupptag idag!

Spana in denna länk på ett får som lärt sig agility, när jag såg vippbrädan var jag helsåld!!!
Inte alla hundar som vågar....men ett får?? som är ett flyktdjur!!
http://www.youtube.com/watch?v=YKnSls3zz9A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0