latsidan

Idag låg vi på latsidan...
Åkte till surtesjön så Neo fick leka och plaska.
Sedan blev det ett spår på ca 120m som en hästsko med typ 8pinnar och en leksak i slutet.
Första raksträckan hade jag lagt alla pinnar på sedan fick han spåra ca 50m innan slutet.
Pinndelen var rätt i solen och det märktes på Neo att han tyckte det var jobbigt.
Han markera pinnarna och tog dem i munnen men man märkte att engagemanget sjönk en smula
ju längre vi kom, man såg att han blev trött. Skuggsidan fick han fart igen och spåra jätte fint fram till slutet.
Liggtiden var 5min.
Fast jag tror att det spåret räckte gott!

Tränade lite lydnad vid odinsplatsen imorse, gick kanoners!
Börjar få till komandot stanna och ligg är han grym på! (än så länge kör vi bara ligg från sitt för att få till framdelen först).

Kommentarer
Postat av: Dayana

Hej!
åååh! jag fick ett par bilder på en jakt labbevalp *fniss* sååå söt!
IWS'arna får inga valpar förräns 09. känns sååå långt dit. vill ha en nu som jag kan köra apportering, dirigering med.
Lex hälsar! han var igår med mig på klubben och hade möte med STF. Vi ska ha Hund För Alla i augusti!

2007-06-20 @ 11:57:55
URL: http://cpzona.blogg.se
Postat av: Dajja o Lex

Gud vad lata ni är ;-) *skratt*
Idag äre sommarfest på jobbet. Ska bli riktigt kul att se vilka som gör bort sig *hehehe* jag har inga planer på att stanna länge ikväll. min säng med Sambo och hund lockar mera än dela med mig av pinsamma stunder till människor man knappt känner.
Ha det!
räknar du dagaran? D gör jag

2007-06-20 @ 14:24:29
URL: http://cpzona.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, det är rätt mycket. Känns som om mn är ute och går jämt ;) Den 16:e startade jag "projektet", i den dagens blogg står lite om anledningen till det hela.

2007-06-21 @ 13:23:49
URL: http://mangie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0