träningsdagbok, ridhus och tekniska prylar...

Fick i present en träningsdagbok från Tessan så nu har jag lovat på heder och samvete att skriva i den ; )
Så nu kommer jag inte vara lika nogrann att skriva här om detaljer i min träning, känns lite jobbigt och dubbelbokföra.
3:e februari blev en fullproppad sida då jag åkte till ett ridhus i malmby och tränade.
Bea fick 2*20 och Neo 1*15min.
Gick jätte bra med miljön för båda två, Neo var lite sugen på hästbajset bara.
Gick en prommis i skogen i malmby efteråt.
I helgen blir det träning i Taxinge i ett ridhus.

Åkte iväg till Eskilstuna, mötte upp en arbetskamrat, jätte trevligt!
Vi gick och strosa lite och prova kläder med temat; praktiskt och billigt.
Åt lite mat också, jag tog en jätte god fisk.
Precis när vi ätit klart ringer jobbet och berättar att jag skulle börjat för en timme sen och att jag har förstört en kollegas lunch tack vare detta.
Madde börjar hyperventilera och svettas, snart ringer personalchefen och ger en utskällning...mycket riktigt, när jag precis är på väg genom stadstrafiken i eskilstuna ringer hon och gör en del spydiga utlägg.
"jaha jag hörde att du hade ställt till det för oss idag...etc"
Till saken hör att jag har tre scheman jag måste hålla mig uppdaterad på och till slut missar man något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0