Söndagsmys och rolig nyhet

Igår blev det bara söndags mys.
Bilen fick vila vilket inte är allt för ofta den får en dags ledighet.
Jag och hundarna gjorde absolut inget speciellt under dagen och dem verkade ganska nöjda med det.
Gick en långprommis med fotokameran i handen, här kommer ett par av skörden:
95199-118
två vargar?
95199-117
Ställande fågelhund?



Pratade med min barndomskamrat idag och fick en super rolig nyhet....
Jennie ska vara med i en produktion som hon tror vääääldigt mycket på. Det är mycket duktiga människor som medverkar och hon har en speciell känsla för produceneten (alltså känsla för det han gör).
Dem ska spela i Edinburgh år 2008 på en stor scen. Har lite funderingar på att försöka ta mig dit då, vore så kul att få se Jennie där.
JAG TROR PÅ DIG JENNIE! du kommer klara detta galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0