FÅR HÄMTA NEO IKVÄLL!!!!!

Neo mår bättre, han har fortfarande diareer men inga kräkningar, han är pigg.
Känns som en sten släppt från mitt bröst.
Längtar så till ikväll!
Restriktionerna är canikur och dietfoder en tid, mer får jag veta när jag kommer troligen blir det väl antibiotika också.
Tack till alla er som skrivit i min blogg och gett mig stöd!

Nu kommer en till nyhet med blandade känslor;
Imorn kommer Trönderjyckens Arrox att få lämna jordlivet och gå vidare till dem gröna ängarna.
Jag är så stolt över min bästa vän Therese som orkat tagit detta beslut nu!
Arrox har varit sjuk länge, en så kallad periodare, diagnosen är allergi mot pollen och damkvalster.
Therese har gjort ALLT som stått i hennes makt, men man är inte mer än människa.
Arre har varit en riktig fighter, han har verkligen ställt upp och kämpat.
Kan ni tänka er att trots allt kammade dem hem ett sm guld i lkl 1 på usm i augusti!!!

Från Madde Bea och Neo till vår vän Arrox
Må du vandra i frid till dem gröna ängarna
på andra sidan evigheten
där inga smärtor finns.

95199-129

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch vad trist med lille Neo, skönt att han verkar bli bättre.
Kan ju fått i sig nån skit när han var på "tur"...

tusen kramar
F

2007-01-30 @ 15:03:42
URL: http://hamunaptras.se
Postat av: Liza

Hua, vad tråkigt där med Arrox :(

Men vad bra att Neo mår bättre. Vilka äventyr han har varit med om den sista tiden... :)

2007-01-31 @ 07:24:48
URL: http://www.tottefelixsune.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hualigen vad hemskt med lille Neo.. vilken otur ni haft det senaste! Stackars Arrox oxå :(.. och matten..

Här är det inte heller på topp.. Nixa är halt efter ett fall på en hal sten den lilla snuttan.

Krama om Neo från oss...

2007-01-31 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0