dagarna går i ett...

svårt att hinna med att blogga när dagarna går iett!
Igår var jag i ridhuset i malmby igen och träna lydnad.
Körde bea först, gick jätte bra!
Neo var lite benägen att äta skit men det löste sig genom lite stadga övningar.
Körde Bea en andra omgång men då var hon för het (konkuransen från Neo) så hon kunde inte riktigt samla ihop sig. Påbörjade en Inkallning men hon satt och pep när jag lämna henne så då bröt jag.
Men men man får inte haka upp sig på det, lärdomen är att när jag kör Bea pass 2 får jag köra väldigt enkla grejor till en början, mycket engagemangsträning.

På kvällen var jag hemma hos Dayana och blev bjuden på jätte god middag!!
Sedan gick vi en liten sväng på svälten med hundarna, skumt med dem varma vindarna som blåser?
När jag kom hem så började vinden öka och våran förankrade pool blåste iväg och blev förtörd =(
typ 7000 åt helsike å inge plask och lek till sommaren.

Iförrgår gjorde jag och Dayana avtryck av hundarnas tassar i gips, dem blev superfina!
Bilder på detta kommer senare...har lånat ut min kamera till Dayana.

Nu ska Madde sova...God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0