är en smärt tjej nu =)

Blev så glad idag när jag var och inhandla ett par stretchjeans....storlek 40!!!
provade flera olika modeller så det var ingen lyckträff heller, har gått från 44 till 40.
Vågen visar detsamma men en del fett har väl kanske på något magiskt sätt blivit muskler ;)

Började dagen med att betala lite räkningar sedan åkte jag till ford och fixa ett litet gummiskydd till vindrutetorkarn bak på bilen, så nu ska jag minsann få dit den!
Åkte sedan till malmby och tog en prommis med vovvarna i skogen.

Jobbade i tre timmar på f&g sedan åkte jag till svältens motionsspår och gick en månskenspromenad.
Mötte en cyklist två gånger men det gick bra, Bea skena förbi honom utan att bry sig.

Har bokat ett ridhus imorgonbitti att träna lydnad i, Anna följer med.
Känns som att det är en god idé att få in möljön inför tävlingen som är i ett ridhus...
blir tidigt imorn så nu ska jag bara slappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0