drömde inatt...

att jag fick jobbet!!!
Jag gick i någon saluhall i Stockholm när jag fick samtalet, började steppa till några trummor som någon spelade på, sedan gick jag och köpte champange.
I saluhallen var det musik av bla afrikanska trummor, folk som dansa, matlagning från hela kontinenten som osa, fullt med folk som ville ha allt och ingenting. Allt var så levande och jag var så lycklig.

Igår var jag i ridhus och tränade med vovvarna.
Bea fick köra tesök på läktarna och bland en massa bråte bakom sargen, hon vvar super duktig!
Neo fick till största del köra miljöträning bland bråtet bakom sargen. Madde hitta en rolig plåt (en vågig takplåt) den hade hon jätte kul med ;)
Pressade nog Neo lite för långt på den....försökte kampa vilket han inte riktigt hade ork till då all kraft gick åt ljudet. Därimot gick det bra att köra sitt stanna kvar på plåten när jag stod brevid och hoppade på plåten.
Körde lite fotgående med lilleman, han gick måååånga med ögonkontakt =)

Under dagen har jag även gått stavgång och simmat 30min vardera, jätte skönt!!
Ska försöka simma en gång i veckan, det vore kanoners!

Har även inhandlat två presenter till min guddotter, jätte fina byxer med en tröja till som det är en tjej med sin hund på...klart moster hundtokig måste inviga henne i hundvärlden ;=)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha..
Vilken drömm..
Det är bara att hoppas att du får jobbet!! Jag håller tummarna för dig!!
Pusssss på dig och vovvarna...=D

2007-02-28 @ 09:00:32
URL: http://arrox.blogg.se
Postat av: tessan

jaha Försöker igen då!!Se om det funkar nu!

Härlig drömm...
Hoppas verkligen att du får det!!
Håller tummarna för dig!!=D

Puss påd ig och vovvarna....

2007-02-28 @ 09:07:29
URL: http://arrox.blogg.se
Postat av: Tessan

skumt nu blev det ju 2 inlägg..
och dröm stavas med ett m Therse!!!
Att jag aldrig lär mig att stava..

2007-02-28 @ 09:08:51
URL: http://arrox.blogg.se
Postat av: Elin

Hahaha vilken rolig dröm :D.. Får hoppas den slår in då *fniss*..

2007-02-28 @ 09:59:39
URL: http://eloz.tk
Postat av: tessan

GRATTIS PÅ DIG..........................................................................................................................................................................=D....................=D..............=D..hehe.......................................................

2007-03-01 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0